awesomeness

Kom hem från kära Blekinge vid tolvtiden idag. Var skönt att komma hem så pass tidigt. Har chillat hela dagen som aldrig förr, skönt som tusan. Förövrigt har jag haft det toppen i stugan med 4 underbart retarderade tjejer. Inte illa menat alls, det är bara sånna vi är. Tjejer ni är grymma och vi vet verkligen hur man ska roa sig med livet. Jag älskar er knäppgökar! 


Nu väntar jag på min bebis. Vi ska bara ta det lugnt ikväll eftersom båda känner sig lite krassliga och vem vill vara sjuk på nyår ? Inte jag iallafall så här ska det ätas clementiner och drickas te. Och kramas med min fina pojke, bästa medicinen skulle jag tro.

puss på er finisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0