don't look back in anger

När jag vaknade imorse möttes jag av en stor förpackning nedanför trappan...den innehöll inget mindre än en 3D tv på 55 tum. Ganska najs vi behövde faktiskt byta ut vår såkallade tjock tv i källaren. Så nu just nu sitter jag framför tvn och kollar på förortungar som sänds på 3an. Men får väl snart ta tag i livet och fräsha till mig lite, kommer ju gäster om två timmar. Annars har jag inget speciellt planerat, ingeting planerat fram till nyår förutom att det ska bli danmark med lite people någon dag. Men det är ganska mysigt att gå här hemma och umgås med familjen inte så jätte ofta det händer♥

adios amigos


jag igår

Kommentarer
Postat av: jennsan

ommmmfffgggggggggggggg, SNYGG QUENNA DET DÄR!

2010-12-26 @ 02:26:00
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0