i love you

Gårkvällen och natten spenderades hemma hos min underbara pojke. Blev en myskväll med film och popcorn. Hann med och kolla på 3 filmer, och det är lite av ett under att jag kunde hålla mig vaken tycker jag.
Kom hem från min älskling vid tre idag och sedan dess har jag bara lallat runt här hemma och gjort nästan ingeting. Bara varit ute en runda med mammsen och kameran fick följa med i högsta hugg. Sen gjorde vi världens godaste hemgjorda glass, också lite te till det, mumms. Ska snart lägga mig men jag känner ingen stress eftersom mitt lov kickar igån påriktigt imorgon när ni andra är i skolan. Det känns ganska bra om jag ska vara ärlig. Men när min söta bror har slutat ska vi åka in till malmö och köra slutspurten på julklapps handlingen. Så jag ska iallafall få något vettigt gjort imorgon.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0