i want to have a life

jag vill vara kreativ! jag vill fota, jag vill redigera bilder, jag vill rita, jag vill läsa. & jag vill träffa mina underbara vänner, träffa min fina pojkvän, umgås med familjen, spela sims, kolla på film. Synd bara att tiden inte riktigt räcker till.
-
Har varit i skolan hela dagen. Sedan kom fina rebecca till min skola och sedan vandrade vi våra gumpar bort mot kära espresso house. Satt på där ute under ett par filtar, med en scones och varsin kopp med värmande innehåll. Satt bara och pratade en massa. Det var jätte trevligt att umgås med min kära Beck. När vi frusit lagom mycket tog vi bussen hem till vår lilla håla.
Denna kvällen har jag spenderat framför datorn. Har pluggat lite mer till provet på torsdag. Nu känner jag att jag inte orkar mera mediehistoria så nu är det stopp på pluggeriet. Vill lägga mig i sängen tända lite ljus och påbörja en ny bok...men det får vänta för jag ska ner och kolla på dr.house con mi familla som börjar om ungefär en halvtimme.

Ha en bra kväll
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0