jag har samma trasor, går och röker samma marlboro

Har befunnit mig under mitt täcke hela dagen. Vaknade några gånger under natten och var kallsvettig. På morgonen kände jag mig inte så taggad heller hade ont i halsen och hela köret. Får se hur det blir imorgon om jag mår bättre bär det väl av till skolan. Min namnsdag idag iallafall har ju egentligen Anna som första namn men Mathilda som tilltalsnamn. Fick små presenter av mammi och pappi och lite fickpengar av farfar. Bra med något som kunde lysa upp min dag. Har inte åstadkommit något vettigt idag förutom att jag röjt lite i garderoben. Nu ska jag gå ner och ta ännu en kopp te...har tappat räkningen på hur många koppar jag fått i mig idag..

puss

weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0