lomma at night







by me

Kommentarer
Postat av: limpan

jag hade exakt samma idé om att fota lomma natte-tid, men det har aldrig blivit av eftersom jag är för lat. du gör mig deprimerad, du orkar men inte jag :( meeeeeep, hahhaha.

nej men du, vi måste ha fotodag! genast. och du måste lära mig mer inställningar och sånt. det är så det får bli när man själv går på ruttna polhem och lilla hilda på awesome LBS. sounds great right?

2010-12-20 @ 16:23:35
Postat av: Hilda

haha, ja håller med man har sina ideer men dom brukar dock aldrig bli sanning. man är en jevla latmask för det mesta -.- men fotodag, yes ! innan snön försvinner är ett måste tycker jag iallafall :)

2010-12-20 @ 17:06:13
URL: http://desertedstreets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0