automatic lover

Genomförkyld och grann tös som sitter framför datorn ikväll. Har gjort svenskan hyfsat klar och packat lite varjefall plockat fram vad jag ska ha med mig till Spanien. Nu blir det koka te som vanligt och fortsätta hoppas på att må lite bättre imorgon för jag måste verkligen ta mig till skolan imorgon och lämna in den satans uppgiften...
Åhh vill ha sommar och värme nununu! Men när jag kommer hem från Spanien får jag fortsätta se fram emot Siestafestivalen, det var galet roligt förra gången och biljetten är redan köpt till i Juni det ska bli great. Härliga människor, grym musik och glad stämning kan inte bli bättre. Peace out !






Åh känner ni festivalkänslan gubbar ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0