when you are near

Åh ingen skola idag heller man blir aningen less & imorgon måste jag verkligen till skolan för att lämna in vår stora svenska uppgift, so there is no return. Idag har jag spenderat hela dagen i sängen och resten framför tvn/datan. Börjar bli lite smått rastlös därför blev jag glad när min bror kom hem, så just nu sitter vi vid varsin dator och spelar robot unicorn, nördigt men kul. Ska strax ta tag i svenskan och skriva klart det sista sen får jag finslipa det på lektionen imorgon. Bara imorgon kvar som jag behöver uthärda sen är det dags för ett härligt och välbehövt lov i Spanien med fotbollslaget det ska bli awesome. Nu ska jag fortsätta nysa och snyta min stackars näsa toppen aight ?!


Precis såhär känner jag med...kanske inte riktigt lika söt dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0