It seems all of these words couldn't be further from the truth

Tjolahopp i sjumilaskogen! Här sitter jag med massa tråkigt skolarbete som ska vara klart ikväll klockan 23:59 ångeeest och jag kan verkligen inte komma igång?! Jobbigt läge. Slutade iallafall tolv sedan fångade jag lite sol i parken men sedan jag kom hem har jag bara suttit instängd på mitt rum men ändå inte lyckats skriva klart skiten & vad fanken hände med det fina vädret (som jag är grymt beroende av) helt plötsligt kom det regn, liksom va? Tänkte att jag skulle vara klar med uppgiften till klockan sex iallafall för då hade jag tänkt röra lite på dököttet. Håll tummarna för mig med denna satans engelsk uppgiften som dessutom är ganska oklar nu när jag väl läser instruktionerna"!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0