Vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den

Måndag har det varit idag. Endast ynka fyra dagar i skolan innan påsklovet drar igång! Hur underbart är inte det och under dagen räknades det också ut att det var 31 skoldagar kvar innan sommarlovet tar sin början! Det är galet snart är ettan utgången och vi har bara två år kvar tillsammans i MPL10B.

Dagen har mest bestått av kakätning, film, sova och träna. Är så himla smart vartenda gång jag slutar tolv...fast att jag vet att jag inte borde sticka hem för att jag vet att jag kommer somna gör jag det vartenda jäkla måndag! Men det är så nedrans skönt att sova mitt på dagen. Trots mina sömntimmar jag tjuvade åt mig innan är jag konstigt nog trött i ögonen så jag ska läsa lite och sen försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0