vem skulle kunna sätta kedjor på en hurricane ?

Blää skitdag igår och idag. Börjar få ont i halsen också...det är allt annat än välkommet. Måste verkligen vara tiptopp på lördag ju när vi ska se vår älskade fina Håkan!! Vill att skoldagen ska ta slut nununu för jag tänkte pysa hem och göra scoones och dricka kaffe, sjukt längesedan jag gjorde det och jag har fått extremt sug efter det och krabbelurer idag...(lägger den skulden på esther). Känner inte heller att jag har så mycket att skriva så ni får nöja er med min tråkiga uppdatering tills solen blir lite snällare och helgen är här, I need it! Inga goa bilder har jag förtillfället heller för att jag inte har orken inne. Jäkla latmask jag är...
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0