we don't waste no precious time









my day in pictures

Vilken dag! Vaknade upp hemma hos mig med Esther. Började genast sjunga Håkan låtar tror nästan jag gjort det i sömnen hela natten också men jag kan verkligen inte sluta! Efter frukost och sånt begav hon sig till landet igen hehehe ;) Skulle egentligen picnicka bara med min fina påg men det blev han, jag och några andra fina människor också, ytterst trevligt. Åhh vädret gör mig så otroligt glad och nu är det bara en vecka i skolan att uthärda innan påsklovet wiiie! Helt underbart.

fred på er

Kommentarer
Postat av: Esther

Har fortfarande Håkan i huvudet.. hur ska detta gå alltså?!?! siesta borde vara snarare :((

2011-04-10 @ 21:20:01
URL: http://sawsparks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0