Hell is around the corner

Hej jag är vid liv! Jag försöker bara ta vara på mitt sommarlov...det lilla där är kvar av det iallafall! Umgås med fina människor, äter kräftor, flippar ur totalt på partyfronten, hamnar på max för att äta nattmat, myser med min fina älskling, kollar på alldeles för mycket film, äter popcorn och godis i mängder, taggar inför både match och maggio idag, ja you name it! Allt för att inte tänka på skolan som börjar på tisdag...längtar dock lite efter att kunna träffa mina fina klasskamrater varje dag, pluggfronten är nog det jag fasar annars älskar jag verkligen min skola! Nu ska jag lämna datorn ifred och packa fotbollstrunken för att sedan bege mig till Limpan och raka av mig håret. UNDERTBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0