01:11

För en stund sen fick jag ångest för att jag inte gjort allt jag haft i mina tankar under lovet, men när jag kollat igenom några mappar med bilder på datorn kom jag fram till att jag faktiskt gjort väldigt mycket saker utan att ens tänka på det. Såhär i efterhand får jag ändå vara nöjd över sommaren 2011 för den har bjudit mig på många guldkorn. Resten får vi spara till nästa lov helt enkelt! På tisdag är det tillbaka till sitt schema vilket också kan bli lite skönt, äntligen få lite rutin på livet för det har sommaren varit dålig att bjuda på. Vara uppe hela natten, sova hela dagen, äta hela tiden eller ingeting alls, festa alldeles för många kvällar på rad, ja you name it. Rutiner it is, iallafall för ett tag för sen lär jag tröttna på det med!

Just nu spenderar jag min sista lediga kväll på lovet i min säng med regnet utanför fönstret och o.c på tvn. Måste lägga till att jag är sjuk också, en riktigt fin förkylning har jag fått nämligen. 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0