Genomskinligt grå blir jag utan dina andetag

Hej. Trött tjej som skriver, söndagsmys/söndagsångest pågår förfullt. Ligger nerbäddad i sängen i min mysiga ziperall och kollar på misfits, snart klar med säsong ett så det är väl bara att langa fram säsong två ikväll då! Helgen har gått så jäkla fort men en bra helg har det varit. I fredags var jag inne på malmöfestivalen för andra gången. Hjälpte grymma Anna med modevisningen på stortorget, så himla kul verkligen!! Mötte upp lite fina vänner efteråt och gled runt, hängde runt, lånade pengar och köpte langos. Avslutade kvällen med lite dansmusik som den svenska björnstammen fick stå för. 

I lördags umgick jag med min fina pojkvän hela dagen, firade två år tillsammans två dagar förtidigt eftersom en lördag är lite roligare än en måndag. Startade med ett biobesök och jag tror inte jag gråtit så mycket i hela mitt liv. Vi kollade på jag saknar dig, den var faktiskt riktigt bra! Sedan begav vi oss hem till mig och lagande middag och åt efterätt. Jättemysig kväll med världens finaste kille. Jag är så himla glad att jag har dig Gustav!

hejmindatorärfylldmedtråkigabilder.se så ni får tyvärr ingen...

Kommentarer
Postat av: limpäääään

grattis på tvåårsdagen sööööööööötfis!

2011-08-29 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0