Something in your magnetism must have pissed them off





Efter en himla trevlig kväll hemma hos sjuttonåringen Malin smög jag hem till en trött pojke och kröp ner under hans varma täcke. Det visade sig vara en bra plan. Speciellt morgonen därpå när jag fick frukost på sängen samtidigt som julkalendern rullade på datorn. Resten av dagen hade jag en mycket stolt pojkvän bredvid mig i sängen då jag spelade skyrim mest hela tiden. Ikväll är jag för den delen mycket pepp, men det ser tyvärr inte ut att ske något intressant. Jag väntar fortfarande på ett bra uppslag. Medans jag letar efter det ska jag se till att kolla igenom bilderna från igårkväll och kanske ge dem en omgång i photoshop. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0