Emotional rollercoaster.

Igår hängde jag med en saknad pojkvän. Idag släpade jag upp honom lite förtidigt och tog med honom till Malmöstad för lite shopping. Har inte orkat ge mig ut tidigare då folk är som galna när det gäller mellandagsrea. Han skulle få ett par cheap monday av mig som andra julklapp. Jag kan konstatera att han är en jävel på att shoppa när det väl gäller. Jag däremot sög. Ingen nyårsoutfit fixad, men det kvittar nog ändå. Två tröjor till priset av ingeting fick följa med hem. Nu ska jag snart sticka till mitt hjärta igen för att kolla film med ett gäng.


Så himla fin. Jag dör.

Kommentarer
Postat av: anonym :)

hej! klänningen som kenza har finns en liknande på H&M om du vill ha något i den stilen! :)

2011-12-28 @ 21:14:51
Postat av: hellothere

hej! vilken kamera har du och vad använder du för objektiv? dina bilder blir väldigt bra! redigerar du dom ?

2011-12-29 @ 00:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0