i shut the world outside until the lights come on.




Wzup! Sitter och redigerar, lyssnar på musik och dricker tea med sunkigaste frillan, jobbar på att ta tag i livet och hoppa in i duschen men det finns ju ingen panik så därför är det inte prio nummer ett. Kusmi tea och den stora fina röda koppen fick jag av min finaste i julklapp, han är bäst. Båda julklapparna ger mig sällskap ikväll då det ser ut att bli en händelselös kväll ikväll tyvärr vilket inte passar mitt rastlösa jag. Men det får gå. Natten är ung så det kan dyka upp något, jag håller hoppet uppe.

Kommentarer
Postat av: Britt

älskar den andra bilden, du är så fin!

2011-12-29 @ 21:58:05
URL: http://brittalicious.blogspot.com
Postat av: camilla

ååh vad fin du är.

2012-01-03 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0