Nostalgisk dag.



Idag har jag tittat tillbaka i en hel hög med album. Hittade bilder på en barndomsvän som jag idag har hamnat på samma skola och samma journalistikgrupp som! Det där med att världen är liten. Det stämmer rätt bra.

Passade även på att snoka i mamma och pappas album från förr. Så söta.
Pappa var också student i Lund och hängde i stadsparken precis som vi gör nu.


Haha aw dör så söta. Snygge mamma!

Blev också sugen på att ha en hel hög med fotoalbum och minnen så från och med efter julafton ska jag köpa en hel hög med engångskameror som sedan ska få fylla en hel drös med album som jag ska bära med mig.

Kommentarer
Postat av: limmmmmmmmmmmpiis

din far ser fan ut som idag fast med lite mer hår på huvudet, hehe.

och mor din var ju galet snygg! precis som dottern sin

2011-12-23 @ 21:06:24
URL: http://linnadja.blogg.se/
Postat av: Maaatisen

Hahah så jävla kul! Du måste fan komma hit och kolla igenom deras festbilder alltså. Gud vad jag har skrattat idag!!

Aww du är gulle limpi somvanligt! När du kommer hem ska vi och brudarna ha en minijul tillsammans tycker jag :D Saknar sexyylimpi..

2011-12-23 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0