This has gotta be the good life

Hemska morgon. Fick verkligen tvinga mig själv upp från min pojkes varma gosiga säng imorse för att cykla hem. Mest för att ta på mig anständiga kläder och fixa en liten lunchlåda som jag gjort varje dag under praktiken för att slippa slösa pengar på att äta ute. Men min älskling bestämde sig för att vara sjuk och ligga kvar i sängen mest hela denna dagen. Orättvis värld vi lever i alltså. Ikväll vet jag också att mitt rum MÅSTE städas det finns ingen undanflykt. Mår psykiskt dåligt om det är stökigt på mitt så kallade ''revir''. Nu: näst sista dagen på praktiken. Lyssnar på good life med one republic för att bli peppad idag. Puss
Coolt prövade att göra en gif-bild igår. Det var skoj att det funkade!

Kommentarer
Postat av: Esther

Jag vill också kunna göra gif:s!!! Lär mig :((

2011-12-15 @ 09:22:09
URL: http://sawsparks.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det var ändå rättså enkelt framför allt sjukt fett!! Men jag har definitivt inte fått kläm på det. Testar mig fram till tusen. Ska öva mera och bli säkrare sen ska jag lära min fester!! Hiihiiiii

2011-12-15 @ 18:21:05
URL: http://desertedstreets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0