Pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig.


Jag har ju mått bättre än vad jag gör idag. Men det är på bättringsvägen. Lugna kvällar har gått och blivit mitt motto på senaste tiden vilket jag inte direkt gillar. Jag behöver iallafall varannan party!! Igår mös jag tillsammans med min fina och föräldrarna framför tvn. Inte för att  jag har varit direkt insatt i idol detta året så var det väl självklart att Amanda skulle vinna igår. Förstår inte de som säger tvärtom. Robin är tråkig och det finns redan så många andra som sjunger precis som honom. Amanda däremot försöker vara one of a kind och göra vartenda låt till sin egen, in my opinion. Dessutom är hon en förjävla cool brud. Nu vill jag äta frukost men det ser inte pojken ut att vilja göra...han sussar så sött. Det ser dock inbjudande ut så jag ska nog krypa ner under täcker igen med honom. Mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0