2011-12-19








Ikväll hängde jag i Landskrona tillsammans med detta årets parkeringsvakter. Som en ''avslutning'' för årets sommarjobb ägnade vi oss åt några omgångar på curlingbanan. Fy fasiken vad svårt det var alltså. Haha men himla kul att halka omkring på isen i hopp om att träffa det nedrans ''boet'' med den 19 kilo tunga stenbumlingen. Efteråt när vi tokat våra förkylda näsor och värmt våra frusna kroppar belönades vi med lite snacks, kycklingvingar och en hel del prat. Nu kryper jag till kojs efter en lyckad kväll med ett skins avsnitt som sällskap. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: limpppään

varför ångrar jag ALLTID i efterhand att jag gör mina mongominer...

2011-12-20 @ 14:34:07
URL: http://linnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0