I don't need to speak, you're satisfied with silence

Har försökt mig på det där med att ändra lite utseende på bloggen, som ni kanske ser. Det var verkligen dags. Men jag vet inte om jag är nöjd än så det sker kanske lite ändringar till, vem vet? Det är trots allt ganska roligt men klurigt såklart att pilla i stilmallen. ÄNTLIGEN fredag by the way!! Hänger med min fina pojkvän och hans pappa till wild ginger ikväll och äter gott. Sen ska jag hem till födelsegrisen Malin på lite festligheter. Mums. Ser ut att bli en fin fredag och bra start på helgen. PEACE OUT hoppas ni också får en bra början på helgen.




Bilder från förra fotolektionen då vi skulle ''fota från höften'' alltså inte titta i kameran när vi tog bilderna. Det blev ju inte jätte lyckat tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0