Dansa fastän hjärtat brister.





Det stod myskväll med fina och saknade brudar på schemat igår, vilket absolut måste upprepas! Allt vi gör annars är fan att festa hahah, vilket definitivt uppskattas men det är skönt med omväxling. Äntligen har jag också fått smaka på Emmas omtalade räkmackor! När vi var mätta och belåtna lät vi kvällen fortsätta hemma hos mig med filmtittande. Vi satt uppradade i soffan och såg allmänt jätte coola ut våra i 3D-glasögon.
Skönt att äntligen få komma ut i världen igen efter allt julfirande och att ha någon i sin egen ålder att prata med. Kusiner är inget som någon i släkten har unnat mig tyvärr. Nu väntar jag äntligen på min fina pojke som hållt sig ifrån mig under julen. Glad tjeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0