170211

Har tagit farväl av min fina pojkvän för ett tag sen. Nu yrar hela familjen runt i huset som höns och försöker packa ner det sista och göra en mumsig matsäck till bilresan imorgon. Själv tänkte jag varva inatt för att kunna sova hela resan men det är nog näst intill omöjligt. Har inte sovit ut på hela veckan och jag är grymt trött redan så dom planerna kan nog gå i splitter redan nu. Skulle tro att jag har koll på det mesta så det ska nog gå bra annars lär jag märka när vi kommer fram till Ischgl att jag glömt något och då känns det lite sent påkommet tyvärr. Nae nu orkar jag inte befinna mig framför datorn längre det får räcka såhär. Ska gå och lägga mig i sängen framför en film och försöka ta det lite lungt istället för denna resfebern som har uppstått..

Men ha ett dunderfint lov alla människor som är kvar i Sweden och festa lite för mig också så blir jag superduper jätte glad!



Kommentarer
Postat av: emma

ha det sjuuukt bra i österrike Mat!! Skulle sagt att du kunde åkt lite skidor för mig men gör inte det, är nämligen inte så proffsig.. ska dock festa lite till dig sen så får vi ta igen lite festande när du är hemma igen tycker jag! Puuuusss

2011-02-17 @ 22:56:21
URL: http://courageux.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0