Grâce à toi à nouveau je respire

Igår kväll insåg jag att jag satt ensam hemma med ett helt klasspaket och kollade på melodifestivalen...så kunde det ju inte fortsätta. Smsade min pågabelle och han drog ut mig för att träffa, august, fredde, nils och julia. Inte för att vi gjorde så mycket mer än att sitta och mysa i sherwood skogen med lite öl. Kvällen tog dock slut ganska snabbt och människor begav sig åt alla möjliga håll. Visste själv inte vart jag skulle ta vägen och ville inte hemåt så jag följde med min snygging hem och kollade på film. Sådär fint lyckades jag spendera min lördag!

En tidig morgon efter en hyfsat sen kväll begav jag och pappsen oss till IP. Matchen gick väl egentligen ganska fint för vi spelade riktigt bra det kan vi bannemig inte neka. Själv var jag inte jätte nöjd med mitt spel menmen, sånt som händer antar jag. Sedan det att jag kom hem har jag suttit och försökt skriva på en uppgift i mediekunskapen...suger ganska hårt men har kommit en bit på vägen i alla fall. Och nu var även denna helgen slut sorgligt men sant. Back to basic tomorrow..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0