Happy Valentine's Day

Nämen då var nästan hela Alla Hjärtans Dag avklarad bara en träning kvar sådär på kvällskvisten. Har spenderat dagen några få timmar i skolan sedan ett par timmar sittandes på Espresso House. Tror jag borde bosätta mig på det fina stället...iallafall fick jag sällskap av Ivar där i nästan tre timmar, snackade en massa och gjorde ett x antal försök till att plugga lite. Sedan kom min fina pojke och hälsade på mig och fick en liten gullig allahjärtansdag present (enligt mig iallafall) jag är så fyndig hihi. Sedan satt jag och Becksan där och snackade ytterliggare vi är så bra på det tycker jag!

min dag i bilder...






ni måste också hälsa på min nya allra bästa vän Glenn! Han är en grymt cool anka i sina bästa år...och vet ni vad han kan? Han kan blåsa bubblor...WOOOW erkänn att det är grymt coolt. Jag gillar honom iallafall han så är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0