kärlek, ett brev skickat tusen gånger

Sådär ja nu har man lyckats fördriva en hel dag med röven endast liggandes i sängen. Toppen! Har läst ut en halv bok som inte ska vara utläst förrän efter sportlovet...kommer nog glömma vad den handlar om till dess. Annars har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på film och ätit lite hehe, blir så när man är hemma. Nä nu tänkte jag kolla på halv åtta hos mig, sedan är det House dock krockar det med Milan matchen...hmm tufft val får se vad det kan bli som får fördriva min kväll.

pusspåer

btw. tack limpan för din fina kommentar känner mig genast lite piggare och friskare! ♥


Kommentarer
Postat av: tjej som ser upp till mathilda,hiihihiih

OH MY FUCKING GOD! jävlar vad fin bild :O

jag är vad vid dina underbara bilder men denna, damn säger jag bara! gapar

/ din beundrare, hihiihih.

ps. hoppas du tål mjöl, annars tål du inte mig....

2011-02-01 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0