lazy saturday

Wtf det blev ingen match idag. Andra laget hade inte tillräckligt med spelare...sjukt tråkigt jag som var grymt taggad på match. Istället för matchspelandet har jag bara legat i sängen med min baby och kollat film sen har vi bara orkat röra oss ner till köket för att äta lite och sen upp för att se ännu en film haha-.- Blev en lat lördag istället för en flitig som jag hade räknat med. Nu har jag iallafall precis kommit ur duschen, sitter och chillar med Håkan i högtalarna fint va?! Min söta farfar har också kommit på besök så jag ska umgås med honom idag. Annars ska inte göra något speciellt fram till kvällen då det blir partaj och det ska bli jevlar i det skoj!

adios amigos




weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0