pocket full of sunshine

Sitter i vårt alldeles för tysta kök och skriver så fingrarna brinner. Inte riktigt kanske men nästan. Försöker bli klar med mitt argumenterande tal som jag ska hålla på torsdag. Känns lika bra att få det gjort så man har det ur världen. Annars är det ju inte så jäkla mycket kvar av denna veckan skulle jag vilja säga. Imorgon är det onsdag vilket är najs ska chilla med Danneman och börja med film på medieproduktionen sedan är det pshyco-möte vilket är toppen! Torsdag är det väl en hyfsad dag i skolan med redovisning och hålla tal...det kommer kännas bra efteråt. Sedan på fredag är jag ledig, för då drar vi till Österrike och åker skidor som alltid på sportlovet! Grymt kul. Ikväll får jag väl ta tag i att packa resväskan, fixa musik till mobilen och lite filmer till datan kan ju inte skada eller hur ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0