so fucking special

Heey sexymamas! Har lyckats överleva en kort måndag i skolan. Just nu sitter jag och typ väntar på att klockan ska bli halv sju då det blir träning...en stund kvar dock hehe. Tror jag gör det mest för jag har gett upp med min uppgift som ska vara klar imorgon, vilket min inte är. Men jag ORKAR INTE!!

Just nu rullar min fina welovechillin lista på spotify & reklam får vi med jämna mellanrum det gillas. Btw tänkte jag leka detektiv snart...för när jag skulle ta av min underbara chokladglass idag var den nästan slut. Hmm, antar att det är någon i familjen, så dem ska allihopa förhöras mycket noggrant. Är det ingen som erkänner då tar vi till med drastiska åtgärder och kollar fingeravtryck och sånt för det här tolereras inte..

Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump

Kommentarer
Postat av: Esther

Åh, din pippi tröja, så jävla fin! Var det den som din mamma stickade? Du bode iallafall be henne sticka en sån till mig också, eheh..

2011-02-07 @ 21:13:17
URL: http://sawsparks.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hihi, nej denna lilla pippitröja hade min mor när hon var ett litet barn...därav den lilla storleken. Haha fick knappt av mig den, panik på hög nivå. Men mammi är på g ska bara köpa hem garnet sedan ska det stickas! Kan ju be henne fixa en till dig när hon ändå är på gång haha ;)

2011-02-07 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0