Round It Goes!!

Hann inte skriva något igår innan jag gick för jag hade en desperat klädkris. Men lyckades bestämma mig i sista sekund och vandrade bort mot Wild Ginger för att äta med fina girls. Sjukt gott med oxfilé och grejer. Sedan bar det av till Sissa för lite fint förkrök. Körde ölspel och allt sånt man brukar göra hehe. Vid elva stapplade vi bort till Kirre och fy fasen vad kul kväll och alla var så satans taggade!! Dansade och sjöng så att rösten försvann. Roligaste kvällen på ett jäkla bra tag. Jag och Limpan lyckades stappla in genom min dörr vid halv fyra tiden...Lyckades också vakna så sent som halv två idag...inte bra att sova bort hela dagen när man måste plugga, städa och sånt annat viktigt att vara bakis har man inte heller tid med precis. Men jag antar det är sånt man får ta efter en jäkligt lyckad kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0