fastlagsbullar, kaffe och julmust

Har umgåtts med min fina Beck idag. Skulle ta en fika nere på aqva gott men det var stängt och det var även bageriet...det slutade med att vi köpte vetebullar, mandelmassa & grädde och gjorde egna fastlagsbullar! Satt bara i mitt kök och njöt av vår skapelse, pratade och filosoferade om livets alla under. Nu lämnade hon mig precis men ska vandra mig upp mot henne när hon ätit för lite oth kollande och tjockis kväll. Det var så långt vår fantasi räckte, varför händer det ingeting ?! Vill ju göra det bästa och roliga av dem sista lediga dagarna men nejdå alla ska ligga hemma och lata sig...även jag :( suck's bigtime. Jag & Beck satt till och med och googlade på vad man kan göra när man har tråkigt, där går väl ändå gränsen...

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0