fucking 2011

Fy fan vilket bra avslut på 2010 och jäklar vilken början på 2011! Kvällen kunde inte varit bättre, stämningen var på topp från början till slut. Vi startade hemma hos Linn med förfest dvs: fix, middag, julklappsbyte och efterrätt. Riktigt lyckat och när kvällen börjas med dessa tjejerna kan man inte vara på dåligt humör! Vid tio tiden stapplade vi bort till lager på våra sky höga klackar. Det var skit bra fixat där med både rökmaskiner och strålkastare riktigt awesome, tack som fasen för kvällen Ludde. Dansade hela natten vilket fötterna har fått sota för idag hehe. Kom precis underfund med att jag inte kan förklara kvällen i ord...så jag säger bara fy fan vad kul jag hade!

Bilder från vårt förkrök som jag snott av Linnsan^^








♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0