here I go again on my own


Ser framemot helgen ska träffa min älskling som jag saknar så himla mycket! Plus att det kanske blir lan med några från klassen ? Det hade varit jäkligt skoj må jag säga.
Behöver verkligen denna helgen eftersom den här veckan har gått helt och hållet upp och ner i mitt humör. Det är inte det lättaste att gå runt och le hela tiden när något ligger i tankarna. Men ofta är det de man försöker göra och tillslut brister allting och man blir helt handlingsförlamad i hela kroppen och vet inte vad man ska ta sig till. Det är svårt att undvika men jag försöker verkligen. Men som bilden säger är det svårt att vara positiv när ingeting går som man vill. Men jag vet själv att allting blir bättre om man är den där positiva människan med ett leende på läpparna. Jag antar att det är den jag egentligen vill vara och den jag också försöker att va..
Men alla dagar är olika och ingen kan väl neka att en del av dem är bättre och en del sämre, beroende på det som påverkar livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0