i'm awake mtf

Vaknade precis, innan tolv känns bra för då har man inte riktigt sovit bort hela dagen...blev ganska sent igår måste jag säga. Kollade på film hemma hos mig med Lojjsan, Limpan, Gast, Fredde och Nisse fram till klockan halv fyra. Det var mysigt mycket bättre än att sitta själv och ruttna nu veckan innan skolan drar igång igen. Åhh det orkar jag inte...tusan också nu kom jag och tänka på att jag måste läsa klart en bok innan skolan börjar. Bajs-.- Men först och främst ska jag göra det bästa möjliga av denna veckan som är kvar på mitt lov! Börjar bli lite små hungrig men väntar på att dem andra två trollen vaknar sen får vi komma på hur vi ska fördriva denna måndag.

peace ♥



2 bilder från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0