i'm awesome

So happy! Ingeting kan förstöra min dag. Fick VG på matteprovet, wtf har aldrig fått så bra resultat på ett matteprov, jag är GRYM! Ännu ett bra besked är att Håkan-Kråkan-Bråkan-Hellström ska till Siesta! Hur amazing?! Skadar nog inte att se honom två gånger skulle jag förmoda. Efter ett fint pshyco möte i skolan med mummsig fika och goa töser tog jag & Esther en runda ner i fina Lund. Lyckades fynda två par jeans och kaanske ett par jeansshorts, lite beslutsångest på det men so what det löser sig! När jag tog bussen hem lyste solen mig i ögonen hela vägen hem, det var bannemig längesedan man fick hälsa på den. Riktig lycka, våren får liksom gärna komma på insprång nu! Nä nu ska jag göra min mage glad också!

pang på rödbetan


Detta är nog dagens låt...eftersom den har rullat runt i min hjärna the whole day!
The Lonely Island – I Just Had Sex - Edited Version


Kommentarer
Postat av: Esther

Du måste köpa shortsen, så jävla snyggaaaaa

2011-01-26 @ 19:43:58
URL: http://sawsparks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0