jag orkar inte fly längre!

Scooore, ingen träning ikväll sjukt härligt. Har ju varit så extremt flitig och tränat både måndag och tisdag, känner att denna kvällens uppehåll behövs. Chill dag till max och lämnade min fina skola med ett stort leendé på läpparna. Avslutade skoldagen med terapi eller pshyco-möte som vi så vackert kallar det. Riktig egoboost på dagens möte med fina tjejer från klassen och coola Nina. Underbart! Nu ska jag chilla satan hela kvällen, lägga mig i tid och även klämma in några mattetal under kvällensgång.

Just nu sitter jag och taggar lite till den 9 april...då det blir jag, Esther & Håkan Hellström på mejeriet i Lund! Love it och imorgon kirrar vi biljetterna jao.

PEACE


han är fin, våran håkan jag vet

Kommentarer
Postat av: esther

du, jag och håkan, måste fan vara en oslagbar kombo!

2011-01-19 @ 20:56:32
URL: http://sawsparks.blogg.se/
Postat av: Mathilda

jag skulle inte kunna påstå något annat heller. underbart!

2011-01-19 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0