today is not my day

Det är inte min tid känner jag. Igår slutade träningen med att jag fick en boll rakt i magen när jag inte var beredd. Idag har jag fortfarande ont men vet inte om det bror på det eller något annat...gör det ont imorgon också ska jag nog gå och kolla vad fasen det kan vara. Lämnade skolan idag också efter lunch pga huvudvärk och magont. Hann med att göra matteprovet iallfall känns bra att vara av med det. När jag kom hem vid ett sov jag ända till fyra. Men när jag vaknade tror jag även jag blivit drabbad av feber. This suck's. Känner inte för att bli sjuk och jag känner inte för att vara så nere. Jag måste bli mer pepp på livet. Tur att denna veckan kommer gå fort, det är ju onsdag redan imorgon. Halva dagen mediaproduktion och sen pshyco-möte och fika med fina tjejer.


i miss you every day i'm not with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0