we love the cinema

Hejhopp i lingonskogen...
Hela dagen har vi degat framför tvn och inte hade vi fått nog av det så vi bokade biobiljetter till filmen svinalängorna. Åkte in till lund vid åtta med Lojjsan, Limpan & Schillan! Bra film faktiskt över förväntningarna iallfall, håller på att läsa boken också har kommit ungefär halva biten och ska vara utläst till på måndag då den sedan ska redovisas för klassen. *Suck* hatar verkligen att redovisa och har alltid gjort det. Blir alltid röd i huvudet och tycker att jag skämmer ut mig. Trots det är det inget man kan fly från utan det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen..

Ne nu ska jag joina min vän Lojjsan som ligger brevid mig och kollar på favorit filmen Sherlock Holmes.

pussochkram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0