why so serious ?!

Happyface today. Tänkte strunta i skolan idag men vilken tur att jag lyckades dra mig upp så att jag hann precis i tid till bussen. Känns awesome med en lyckad skoldag om man kollar på gårdagen...trots lite huvudvärk, dåligt väder och att vi gick ända till halvfyra så kändes det som en bra dag. Fanns väl en anledning till att dagen var bättre än den förra också -.- haha fuuuuuck

Men jag blir en latis ikväll, ingen träning för att hostan fortfarande håller i sig. Ska åka bort till hemköp ikväll också med pappsen och hämta ut ett paket som jultomten lämnat i posten undra vad det kan vara ? Hihi vi får väl se.

puss på er




bara jag som längtar efter värmen en aning..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0