jag gråter bara i regnet

Inte okej! Har seriöst inte skrivit av mig sedan innan siestafestivalen...har haft för mycket runt om mig enda sedan dess. Siesta, skolavslutningar, studenter, en trip till Lloret de mar i Spanien, midsommarfirande och partaj hemma hos Philip. Kortfattat vad som hänt sedan sist typ. Men lovet är fortfarande i full gång för imorgon drar jag iväg till Småland med mina homies för att leva stuglivet några dagar. Tillbaka på torsdag då min alldeles för gamla lillebror fyller 14 år.
Det vart bannemig skönt att skriva en truddelutt här inne men nu får det vara stopp för ikväll, behöver lite sömn för imorgon
lämnar vi vår lilla håla redan vid nio tiden!

puss sålänge alla fina


Lloret det mar - Spanien ! Partyparty med brudarna.
Midsommar med start hos Louise för att sedan dra vidare till Danmark!

Har dessutom jobbat ''vääldigt hårt'' på badparkeringen!
Igår befann vi oss i Löddeköpinge på party i Jinerts lya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0