Caught by the river

Idag är det fredag och jag är i STORT behov av lite helg! Ingen spontan helg då allting redan är planerat. Ikväll ska jag träffa min fina! Våffeldagen är det också så dagen i ära tänkte jag att pojken och jag skulle kunna grädda lite våfflor. Hade suttit väldigt fint i kistan hehe. Morgondagen ser ut som så, förmodligen sova ut efter en natt med ikke mycket sömn. Sedan ska Esther bege sig till min lilla by för att vi förbreda oss inför lite festligheter, amazing! Dagen efter ska jag lite surt upp och spela match men va tusan, det överlever jag hur många gånger innan har jag inte lyckats med det hehe. Nä nu ska jag inte rymma från skolarbetet, back to buisness!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0