dina ord i natten är det enda som når in

Hejsan hoppsan lillebror! Har verkligen varit extremt duktig på att fly från plugget idag. Det började efter skolan då jag gick på stan med Esther och fördrev tiden. Sedan när jag var på väg hem ringde jag beck imed att jag nästan befann mig vid spyken. Och jodå hon hade slutat så det blev en stund med henne och Emma också. När jag äntligen lyckats ta mig hem. Rostade jag mackor och varierade mig genom att trycka på senaste och toppnyheter knappen på facebook...sedan av någon konstig anledning var jag tvungen att rensa garderoben och bädda sängen också för den delen. Har verkligen gjort allt för att fly och nu sitter jag här och känner ångest för att jag inte har tagit tag i skiten. Som en groda utan ben känner jag mig måste jag medge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0