du är inte trasig du behöver inte fixas

Här sitter jag framför datan somvanligt när jag egentligen inte borde. Men jag lyckades ta tummen ur röven och ge mig ut på en joggingrunda efter att jag och bästa Beck avslutat ett mycket behövligt möte på mormors bageri. Sen måste jag även få lov att uttrycka min lycka...om mindre än en månad så är det dags för fina Håkan att uppträda på mejeriet för mig och Esther, underbart! Och idag kom det ett tredje bandsläpp till Siesta, hur underbart?! Plain White t's (gamla favoriter), The Kooks, Ane Brun, This is head, Adrian Lux och Adept! I love it, siesta kommer bli väldigt fint iår. Det ska även Emmaboda bli vill jag lova! Åh lycka på hög nivå älskar denna känslan!!


Kommentarer
Postat av: Esther

ALLTSÅ FYFAN JAG MÅSTE VERKLIGEN PÅ SIESTA OCKSÅ!!! helt jävla sjukt det här ju!

och håkan kommer bli så fintfintfint

2011-03-10 @ 22:45:09
URL: http://sawsparks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0