hur skulle hon kunna hålla tillbaka tårarna

Jag vet att alla förmodligen redan märkt det men jag måste ju också vara med att nämna det...VILKET UNDERBART VÄDER VI HAFT IDAG! Har varit på toppen humör hela dagen och unyttjat vartenda rast där ute i solen i vår fina park. Efter skolan promenixade jag ner mot lunds city och träffade tuffa varelser från the psyken (blir det i T9 på mobilen hehe, men annars så menar jag spyken!) Filosoferade på lunds gator och åt årets förmodligen första glass! Åh så underbart så mycket solen kan göra efter en riktigt jävlig vinter! Tror knappt det är lönt att nämna träningen ikväll. Gick jätte dåligt och var bara allmänt jobbigt att befinna sig där. Så himla påfrestande att vara så jäkla lycklig en hel dag och faktiskt vara taggad på att träna, men när man väl befinner sig där undrar man vad man ens gör där. Går inte riktigt att förklara hur jag känner när det gäller fotbollen just nu. Undrar verkligen hur jag ska göra...beslutsångest. Men jag har redan gett det så många chanser?!

nu duschen!


Kommentarer
Postat av: emma

ååååh fin bild på fin mattis!!

2011-03-23 @ 08:51:03
URL: http://courageux.webblogg.se/
Postat av: Hey

Så himla vacker bild Matilda

2011-03-24 @ 14:41:50
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0