Jag var bara halvvägs ner mot botten

Bäddade nyss ner mig själv i sängen. Genomled en hel träning i rent ut sagt pissväder utan att sura och nu har jag belönat mig själv med en varm dusch och tidig läggdags. Idrottsväskan till imorgon är packad så jag känner mig grymt förbredd inför sista dagen i skolan för denna veckan! Tänkte plocka fram kläder till imorgonbitti också men insåg snabbt att det inte var någon idé för att jag har helt olika klädhumör alla tider på dygnet. Hehe nä nu blir det Pelle på tvn och sömn inför helgen. Känner mig fett redo för ännu en helg, det är sjukt vad veckorna går fooort!

peaceout


Kommentarer
Postat av: emma

så jävla snygg du är mat!!

2011-04-01 @ 00:26:30
URL: http://courageux.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0