kör mig vart du vill, för jag ramlar aldrig hit igen

Happiest on earth hehe. När vi slutade klockan tolv promenerade jag och Esther ner på stan. La undan en film förra veckan som jag verkligen var tvungen att ha!! Nämligen Pelle Svanslös den bästa julkalendern genom tiderna åååh nostalgi!! Fick också med mig en klänning från hm dvs min nya ''lilla svarta'' eftersom min älskade andra svarta klänning sjunger på sista versen. Hehe den har varit med om en hel del tro mig! Sedan var vi två duktiga flickor och begav oss tillbaka till skolan för lite extra matte så jag stapplade inte in genom ytterdörren förrän klockan fyra! Resten av dagen kommer förmodligen bara bestå utav engelska plugg, även matteplugg om jag orkar och självfallet Pelle Svanslös hihi.

puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0