lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

Åh så skönt att äntligen få sova ut efter 3 slitsamma dagar i skolan. Vädret gör ju inte en mycket piggare tyvärr. Igår blev det middag på olivieras för att fira pappa med lite andra kompisar. Väl hemma när vi väl lyckats rulla ifrån restaurangen lyckades vi kränga i oss ännu mera prinsesstårta. Vi var inte klara förrän vid elva med allt ätande men tog ändå cykeln och för att mysa lite med min Beck. Kollade på vårt älskade oth och bara snackade. 

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och fräscha till mig lite för det finns planer på att bjuda en fin vän på en liten födelsedagsfika!! Annars vet jag inte alls vad dagen och kvällen bjuder på men det gör inte så mycket vi gillar det spontana! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0