lika skitig som marken på en tågstation

idag är det min namnsdag! och dagen i ära bar jag ett par pyjamas byxor och kände mig som en av bananerna i ''Bananer i pyjamas'' vet inte om jag var mest B1 eller B2?!
jag promenerade runt i staden med Esther och njöt av det ändå varma vädret efter de få timmarna i skolan! blev en del små fynd om jag ska vara ärlig. & duvan här ovan var aningen skadad stackarn!

hittade det grymmaste busskortsfodralet...ingen skulle någonsin kunna neka det!!?
tänkte att jag också fick testa trenden med engångskameror så jag gick raka vägen mot favoritbutiken TIGER! får se om det blir några bilder av det hehe, känns jobbigt när man inte kan kolla på resultatet känner jag...men det återstår att se tills det blir framkallning!!
Esther var allmänt awesome och cool hon kidnappade nämligen varsin affisch åt oss med bobban! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0